Pris - Check

Pris

“Jaha, men vad kostar det då?”
Rimlig fråga!

Men vi säljer ju inte hårdost, träningstajts eller andra fastprisprylar, vilket gör vårt svar lite längre, men lika enkelt. Här kan du läsa mer om vår prismodell och vad som ingår, och dessutom kolla in svaren på andra vanliga frågor vi får av folk som befinner sig i samma läge som dig.

Vad kostar det?

Vårt grundpris ligger på 2000 kronor i månaden plus en månatlig kostnad per månad och användare

Fler frågor? Här kommer svar!

– Det korta svaret är: jättesmidigt. Att koppla upp mot Fortnox går på några enstaka klick.

Om du behöver byta Redovisningssystem till Fortnox så har de gjort bytet enkelt. Läs mer om byte till Fortnox här: https://www.fortnox.se/byt-till-fortnox

Det något längre svaret är att implementeringen oftast sker i tre steg:

1. Onboarding och genomgång med chefer eller andra ansvariga
Vi guider er igenom alla systeminställningar och hjälper till att skapa de första användarna.

2. Onboarding och genomgång med projektledare
Vi går igenom hanteringen av kunder, projekt, fakturering, leverantörfakturaattest, värdering av byråintäkt, budgetrapporten, etc. Detta görs bäst i två eller tre sittningar. Vi går också igenom hur man ska tänka och göra vid uppsättningen av alla redan pågående projekt.

3. En extra genomgång efter första månaden
Ett månadsskifte innebär spännande saker i Check. Fakturor ska skickas, byråintäkt ska värderas. Det kan behövas en uppfräschning och möjlighet att fråga specifika frågor kring sina projekt.

Onboardingen för vanliga medarbetare är så pass enkel att företagen ofta tar den biten själva.

– Det är vad vi skulle kunna kalla ”baspaketet” men ibland krävs lite mer, ibland lite mindre. Allt beror på din specifika byrås förutsättningar och självklart anpassar vi så ni får det stöd som behövs under implementeringsfasen.

– För att ni är en byrå och behöver ett verktyg som är anpassat efter er modell. Vi vet hur byråer fungerar, vi samarbetar nära flera byråer i vårt nätverk och håller oss ständigt uppdaterade kring vad som behövs, krävs eller bara är najs.

– Troligtvis! Både vad gäller tillägg av nya funktioner, användarvänlighet och andra roliga features.

Våra utvecklare jobbar ständigt med nya uppdateringar och vi släpper nya versioner var 2-3:e vecka.

Skulle ni ha en specifik önskan om en funktion och vi också ser värdet i att implementera det i Check så är vi inte sena att hoppa på tåget och bygga ut systemet.